حفاظت دیفرانسیل

با سلام خدمت استاد گرامی
از تدریس بسیار عالی شما کمال تشکر رو دارم ، واقعا عالی بود ، انشاا… دوره جدیدی مثل حفاظت ترانس و ژنراتور و … تشکیل بدید ما استفاده کنیم ، بی صبرانه منتظر دوره جدید هستیم .
چندتا سوال از قسمت های مختلف برای بنده پیش آمده ممنوم میشم که به سوالاتم پاسخ بدید .

1-شما در حفاظت 87 فرمودید که در سیستم هایی که NGR دارند حفاظت 87 عملکرد خوبی نداره ، علت چی هست ؟

2-در حفاظت دیفرانسیل ، در مبحث محاسبه slop2 ، چرا خطای CT ساید یک رو بیشتر از CT ساید 2 در نظر گرفتید (40 الی 60 درصد)؟ در هنگام فالت وقتی CT ساید یک و دو هر دو روی یک خط قرار دارند باید جریان یکسانی از هر دو عبور کند در غیر اینصورت قانون KCL نقض میشود .