بررسی جایگاه حافظت Excessive Starting Time در حفاظت موتورهای الکتریکی
|
|
0
|
198
|
فوریه 12, 2022
|
نحوه ی محاسبه ی میزان افت ولتاژ الکتروموتور در حالت های راه اندازی مختلف (ستاره - مثلث)
|
|
0
|
275
|
می 23, 2022
|
راهنمایی جهت انتخاب فیوز مناسب برای موتورهای فشار متوسط
|
|
0
|
225
|
آپریل 25, 2022
|
معرفی منبع آموزشی مناسب جهت یادگیری نرم افزار ETAP
|
|
1
|
251
|
دسامبر 28, 2022
|
بررسی امکان بروز پدیده ی فرو رزونانس به علت استفاده از راکتور هسته هوا
|
|
2
|
237
|
دسامبر 21, 2022
|
بررسی علت عملکرد ضعیف حفاظت دیفرانسیل در سیستم های NGR
|
|
1
|
216
|
دسامبر 16, 2022
|
بررسی علت بروز خطای تکفاز در ثانویه ترانس DYN
|
|
1
|
195
|
دسامبر 16, 2022
|
بررسی امکان استفاده از کلید محافظ جان به عنوان حفاظت 50G
|
|
1
|
420
|
دسامبر 16, 2022
|
معرفی تجهیزات حفاظتی مورد نیاز جهت راه اندازی موتور DC برای پمپ
|
|
1
|
253
|
مارس 5, 2022
|
معرفی منابع و رفرنس های مناسب در خصوص الزامات حفاظت موتور های فشار متوسط و ضعیف DC
|
|
2
|
387
|
فوریه 12, 2022
|
بررسی چگونگی عملکرد رله با چهار پل
|
|
1
|
372
|
ژانویه 8, 2022
|
راه حل غلبه بر اشباع CT برای بار با جریان کم در اتصال کوتاه های بالا
|
|
1
|
234
|
دسامبر 19, 2021
|
راهنمایی جهت تعیین مقدار Bimetal برای راه اندازی موتور الکتریکی با سربندی ستاره - مثلث
|
|
1
|
255
|
نوامبر 8, 2021
|
بررسی علت برقدار بودن و حرارت بالای موتور ترمز خط ها
|
|
1
|
199
|
نوامبر 8, 2021
|
بررسی علت سوختن و آتش گرفتن موتور ترمز نوار نقاله
|
|
1
|
204
|
نوامبر 8, 2021
|
قدردانی از مدرس دوره ی حفاظت موتورهای الکتریکی
|
|
1
|
400
|
نوامبر 8, 2021
|
بیمتال سالید ایستیت
|
|
3
|
206
|
آگوست 28, 2021
|
محاسبه ی جریان اتصال کوتاه
|
|
1
|
935
|
آگوست 10, 2021
|
چک لیست دوره ای
|
|
1
|
268
|
آگوست 10, 2021
|
فانکشن حفاظتی 48 و 51LR در رله زیمنس
|
|
1
|
1079
|
آپریل 3, 2021
|
رله لاک اوت
|
|
2
|
274
|
آپریل 3, 2021
|
حفاظت روتور جم
|
|
1
|
289
|
آپریل 3, 2021
|
انتخاب کلید ورودی MCC
|
|
1
|
174
|
نوامبر 27, 2020
|
دوره حفاظت ژنراتورهای نیروگاهی و ترانس های قدرت
|
|
1
|
253
|
نوامبر 27, 2020
|
پیشنهاد دوره آموزشی
|
|
2
|
193
|
نوامبر 13, 2020
|
حفاظت موتورهای LV
|
|
1
|
291
|
نوامبر 13, 2020
|