با سلام خدمت مدیر و اعضای محترم سایت نماتک بنده از بابت دیر جواب دادن سوالات کاری گله مند هستم اوایل جواب ها در حد ۵ روز پاسخ داده میشد ولی الان حدود ۱۰ تا ۱۵ روز میگذرد تا پاسخ داده شود در صورتی که مشتری حوصله ندارد که انقد منتظر بماند و زود کارش را میخواهد بنده کار آموز دوره تعمیرات لوازم خانگی هستم
میدانم اساتید ممکن هست کاری داشته باشند و نتوانند زود پاسخ دهند ولی درخواست دارم گروهی در تلگرام و یا پیام رسان های دیگر تشکیل دهید تا حداقل کار آموزان به سوالات یکدیگر پاسخ دهند
سلام جناب ابولهادی وقتتون بخیر
درباره این موضوع خرسندیم که درک میفرمایید مدرسین عزیز هم دارای مشکلات و مسائلی در زندگی شخصی و کاری شون هستن و ممکنه گاهی اوقات امکان پاسخ دهی سریع رو نداشته باشن که البته ما به عنوان پشتیبان های مجموعه همواره پیگیر سوالات بی پاسخ مونده عزیزان هستیم و هرگز هیچ سوالی بدون پاسخ رها نخواهد شد.
بعضا در خیلی از موارد مهندس جداری عزیز محبت کردند و سوالاتی که حتی ارتباطی به محتوای آموزشی شون نداشته و مرتبط با پروژه ها و کارهای شخصی کارآموزان بوده رو هم علی رغم وظیفه اشون پاسخ دادند و به همین دلیل توقع داریم که اگر بنابه مشکلاتی پاسخگویی به سوالات بیش از 1 هفته طول کشید کمی صبر و شکیبایی داشته باشند.
اما امکان ایجاد گروه در پیام رسان های دیگر فراهم نیست و به تبع کارآموزان دیگر اگر تمایلی به ارسال پاسخ درباره سؤالات دوستان داشته باشن، میتونن در همین بستر فروم به سادگی پاسخ شون رو ارسال کنن و هیچ محدودیتی در ارسال پیام در یک تاپیک در فروم وجود نداره.
در نهایت باز هم از شما ممنونیم که شرایط موجود رو با صبر سپری می کنید.
موید و پیروز باشید
سلام بند کاراموز الکترونیک هستم ایرج استجلو جواب سوالها خیلی طولانی میشو د وبعضی ازسوالها فراموش میشود تاجای که بند واقعآ از ادامه دادن ناامید شدام که بند تقاضای صحبت با یک مدیر نماتک را داشتم که جناب هاشمی ازقسمت فروش بندرا سرکارگزاشته است البته که حق باشماست چون هزینه را دریافت کردید ودست مادیگر بجای نمیرسد
سلام جناب استجلو گرامی
شما تا به حال سه سوال در فضای پرسش و پاسخ ما مطرح کردید که هر سه سوال هم پاسخ داده شدند.
دو سوال شما با تاخیر پاسخ داده شد چون مشکل از اکانت شما بود که تگ خریداران آموزشی دریافت نکرده بودید و علی رغم توضیحات همکاران ما و سه بار پیگیری شخص بنده شما اقدامی برای دریافت این تگ در زمان مطرح کردن سوال نفرمودید و به محض اینکه این مشکل برطرف شد و اکانت شما تگ مشتریان رو دریافت کرد سوالاتتون پاسخ داده شدند و اینکه میفرمایید جواب سوال ها خیلی طولانی میشود و سوال فراموش میشود از کم لطفی شما به مجموعه ماست.
اما از بابت اینکه شما متاسفانه همچنین احساسی دریافت کردید که همکاران ما خدایی نکرده بدون توجه پاسخ شما رو میدهند عذرخواهی میکنیم و به تبع با توجه به رسالاتی که در مجموعه تعریف شده و وظایفی که ما داریم، هرگز همچین اتفاقی به عمد برای هیچ یک از مشتریان ما نیفتاده و نخواهد افتاد.
ما معتقدیم که تهیه آموزش از ما به منزله فروش یک کالا نیست که دیگه بعد از اون مشتری رو به حال خودشون واگذار کنیم و اصلا علت اصلی ایجاد شدن فروم و این بستر برای دریافت پاسخ مستقیم از شخص مدرس همین بوده و هست، وگرنه ما هم خیلی عادی مانند عموم همکارانمون این فضا رو ایجاد نمیکردیم و مهارتجو رو با ده ها سوال در ذهنشون رها میکردیم.
اگر احیانا پاسخی هم گاهی بیش از یک هفته زمانبر میشه تا پاسخ داده بشه به علت شرایط کاری و زندگی شخصی مدرسین هست که قاعدتا مستحضر هستید اساتید هم ممکن هست گاهی بیماری داشته باشن، گاهی مشکلات شخصی یا ماموریت های کاری بدون دسترسی به اینترنت داشته باشن و همه این امور هر از گاهی باعث تاخیر در پاسخ دهی ممکن هست بشه.
موفق باشید