سلام دوست عزیز، کوچک بودن ترانیس به معنی کم بودن تعداد سیم پیچی داخلش هست و کاری با جریان کشی اون نداره. شما جریان کشی یک ترانس رو می تونید از ضخامت سیم پیچ ثانویه اون متوجه بشید. وقتی که ترانس میسوزه، می تونید اون رو به کارگاه های ترانس پیچی بدید و اون دوستان با باز کردن ترانس، می تونن اطلاعات خوبی از تعداد سیم پیچ و تعداد دور و ضخامت و نوع سیم و هسته و فاصله هوایی و … بهتون بدن. می تونید بگید براتون عین اون ترانس رو بسازن دوباره. در ترانس سوخته، معمولا سیم لاکی داخلش سوختگی پیدا می کنه ولی در تعداد سیم پیچی و … تاثیری نداره و به راحتی کسی که کارش ترانس پیچی باشه میتونه از روش بسازه.
ما خودمون با “کوشا ترانس” کار میکنیم و رضایت کامل داریم ازشون.
ممنون مرسی
راستی در یکی از فصل های انتهایی به صورت مفصل در مورد منابع تغذیه flyback هم توضیح میدم و علت کوچکی ترانس در اونجا گفته شده. مراجعه کنید به اون بخش ها.
سلام در مورد ترانسهای فلای بک شما فرمودین ترانس ولتاژ دی سی و عبور نمیده پس اینجا چه جوری عبور میدن بعد اینکه من دیدم تو پاورهای آمپر بالا ترانس کو چیکه واندازه اون آمپر نیست مگه آمپر خروجی از آی سی پاور از ترانس عبور داده نمیشه پس چه جوری ترانس کوچیکه واینکه اگه ترانس سوخت هیچ مشخصاتی روش نیست چه جوری باید ترانس فلای بکو عوض کنیم و از بازار بگیریم ؟