سلام
استاد من از مطالب، برای بستن تیغه های سوییچ اینجور متوجه شدم:
LSLL بصورت NO بسته میشه،یعنی توی DCS یک مدار باز داریم که اگه سطح سیال از ست پوینت پایینتر رفت مدار بسته می شود.
LSHH بصورت NC بسته میشه،یعنی توی DCS یک مدار بسته داریم که اگه سطح سیال از ست پوینت بالاتر رفت مدار باز می شود.
حالا اگه موارد بالا درست باشه، اگه برای LSLL وایر برک رخ بده DCS همچنان شرایط نرمال تشخیص میده، چرا نمیشه اینجا هم از NC استفاده کرد؟
مطالب درس هم با دقت دیدم،دلیلشو گفتید برای جلوگیری از خطا دادن هنگام راه اندازی،ولی خب مگه نمیشه توی لاجیک هر دو تیغه رو NC تعریف کرد که سیستم خطا نده؟
@farzad_lotfi