تعمیرات آیفون تصویری وصوتی

سلام بر استاد گرامی من حقیقتش در کنار تعمیرات بردها نصب آیفون صوتی وتصویری هم انجام میدم و ایرادات سیم کشی و برد رو میتونم از هم متمایز کنم ولی بعده دوره تعمیرات الکترونیکی چند آیفون صوتی وتصویری واسم اومد که نتونستم تعمیر کنم از برد تغذیه هم نبود مغاله ای یا آموزشی در مورد تعمیرات برد آیفونهای صوتی وتصویری سراغ ندارید که من دوباره مجبور به دوره رفتن مجدد نشم چون واقعا اگه من قراره واسه هر بردی یه دوره جداگونه برم واسم هزینش سنگین میشه تو دوره هم در این مورد هیچ اشاره ای نشده ممنون میشم راهنمایی کنید

توضیح دیگه ای که به ذهنم میرسه اینه که تعداد دستگاه های الکترونیکی انقدر زیاد هست که شما قطعا نمیتونید برای هرکدوم یک دوره شرکت کنید. در این بسته من سعی کردم که اصولی که در تعمیر هر دستگاهی به شما کمک میکنه رو آموزش بدم. شما با بررسی مرحله مرحله برد و تشخیص بلوک های مختلف، میتونید ایراد تعداد بسیار زیادی از دستگاه ها رو پیدا کنید. اینکه گفتم اطلاعات بیشتری بدید، برای این هست که سعی کنیم با اطلاعات موجود در همین بسته، ایراد دستگاه رو پیدا کنم.

سلام دوست عزیز، متاسفانه من دوره ای برای این مورد نمیشناسم. ولی شاید اگر اطلاعات بیشتری بدید بتونیم مشکلش رو پیدا کنیم. مشکل دستگاه چی هست؟ شما چه تست هایی گرفتید از دستگاه؟ عکس خوب از برد دستگاه دارید؟

ممنون استاد معین عزیز متاسفانه در پشتیبانی کارهای فنی مشتری اونقدری صبر نمیکنه مثلا من الان خونه مشتری رفتم و یا وسیله ای برام اومده نمیتونه حدودا یه هفته صبر کنه که من از شما جواب سوال بگیرم بعد دوباره اگه ابهامی باشه سوال کنم واین میکشه تا چندین هفته و عملا مجبورم کار رو به کسان دیگه ای واگذار کنم اگه این مساله حل شه ممنون میشم واسه دستگاههای لوازم خانگی اینطوری یه راه حلی واسه پشتیبانی بشه مثلا صوتی آنلاین ولی در مورد مفهوم و قطعه شناسی اگه طول هم بکشه مهم نیست من به نظرم با احترام به جوابگویی شما در مورد تعمیرات این طور پشتیبانی کارایی نداره ولی در مورد شناخت قطعات و بالا بردن علم چرا این نوع پشتیبانی متاسفانه واسه بازار کار عملا دردی و دوا نمیکنه به نظرم

1 پسندیده

سلام جناب مهندس ویسانی نیا

ضمن تشکر از فعالیت های مستمر شما در فروم نماتک بعد از ارسال این موضوع از جانب شما متوجه شدیم که گویا ابهامی در رابطه با پاسخگویی مدرسین در فروم برای شما پیش اومده که ممکنه این مساله برای سایر عزیزان هم ابهام شده باشه، به همین دلیل با اجازه مهندس معین بزرگوار بنده لازم دونستم از سمت مجموعه به صورت شفاف اعلام کنم این موضوع رو که مدرسین عزیز تمام بسته های آموزشی داخل شرح کارهای مرتبط با بسته هاشون ذکر شده: “پشتیبانی دائمی و رفع سوال های دانش پذیران از بسته آموزشی”

یعنی تمام مدرسین موظف هستند سوالات و ابهاماتی که برای شما همراهان گرامی در طول مشاهده آموزش پیش میاد رو در اولین فرصت پاسخ بدهند و درباره سوال های خارج از محتوای آموزش مثل پروژه های شخصی برخی از عزیزان، امور مرتبط با مشاغل بزرگواران و… هیچگونه مسئولیتی برای پاسخ دهی ندارن و اینکه بعضی از مدرسین عزیز ما مثل مهندس معین گرامی تا جایی که زمان کاری و شخصی خودشون و هم چنین تجربیاتشون، اجازه بده در اینگونه سوالات پاسخگویی و راهنمایی دارند از سر لطف و محبت این بزرگواران هست که تمایل دارند در مسیر موفقیت شما همراهان گرامی نماتک کمک کرده باشند.

بابت طولانی شدن عرائضم پوزش میخوام، نیاز بود توضیحات تکمیلی در این باره برای شما و تمامی عزیزان همراه نماتک اعلام کنیم.

همواره موفق و پیروز باشید

ممنون از پاسخگویی شما و جناب معین معین بزرگوار چند نکته خدمتتون عرض کنم متوجه عرضتون نشدم من بسته تعمیرات الکترونیکی رو خریداری کردم که بتونم همانگونه که از اسمش پیداست تعمیرات الکترونیکی رو انجام بدم و وارد بازار کار بشم جناب معین بزرگوار هم‌تا حالا همه رو با متانت جواب دادن وممنون از ایشون ولی مگه من نوعی آموزش آشنایی با قطعات الکترونیکی رو خریداری کردم که شما میفرمایید پروژه های شخصی ربطی به استاد نداره مگر نه اینکه این بسته باید منتج به تعمیرات برد در فضای واقعی بشه و وارد بازار کار بشم خانوم برمایون اسم این بسته تعمیرات الکترونیکی هست پس اصلا پشتیبانی به نظر شما به چه معناست؟ فقط در مورد آشنایی با قطعات الکترونیک ؟قطعاتی که آموزش داده شده در هر بردی وظایف متفاوتی دارن که هم به تلاش خوده بنده نیاز داره و هم راهنمایی استاد خانوم برمایون شفاف بفرمایید که اصلا پشتیبانی واسه آشنایی با قطعات الکترونیک هست؟ یا تعمیرات الکترونیکی ؟

با این تفاسیری که شما میفرمایید بنده در بسته تعمیرات الکترونیکی که خریداری کردم در تعمیرات برد های الکترونیکی هر جا که گیر کردم ونیاز به کمک داشتم نمیتونم سوالی داشته باشم ،بنده سوالی که داشتم در مورد تعمیرات برد آیفون تصویری بود جز تعمیرات الکترونیکی هست که استاد معین فرمودن عکس بدین فکر نمیکنم خارج از چارچوب بوده باشه اگه هست لطفا بفرمایید که بدونم اصلا پشتیبانی شامل چی میشه ؟!

ببینید درست هست که آموزش مرتبط با تعمیرات الکترونیکی هست و شما نیاز دارید تا امکان تعمیر تمامی بردهای الکترونیکی از جمله آیفون تصویری رو داشته باشید، اما مساله ای که هست و بنده شاید در عرایضم نتونستم درست منتقل کنم و برای شما شفاف نبوده این هست که بستر فروم برای رفع نیاز حضور مدرس در کلاس های غیرحضوری هست یعنی برای این تدارک دیده شده که شما در هر قسمت از آموزش و پیش رفتن گام به گام با تدریس مدرس دچار ایراد شدید و یا اینکه بخشی براتون قابل فهم توضیح داده نشده بود و یا مواردی از این قبیل از داخل آموزش داشتید از مدرسین سوال بفرمایید.

در واقع مهندس معین همونطور که عرض کردم همیشه کمک کننده در ادامه مسیر کاری همراهان هم بودند ولی اینکه شما فرمودید مشکل برد دستگاه یک مشتری رو از ایشون سوال فرموده و بابت عدم آنلاین بودن پاسخ دهی مشتری منتظر شما نمانده و مجبور به برون سپاری کار شدید جزو وظایف اصلی مدرس نیست.

و به تبع برای تمایز قائل شدن بین این سبک سوال ها و سوالاتی که ممکنه در طول کار برای برخی از عزیزان پیش بیاد یا پروژه های شخصی شون رو شامل بشه میتونید به صورت ذهنی متصور باشید که شما یک دوره آموزشی شرکت کردید که 80 ساعت طول دوره هست
و در هر قسمت از آموزش این دوره مدرس میفرمایند هرکس سوالی داره مطرح کنه و جوابش رو میگیره.
این دسته از سوالات جزو خدمات پشتیبانی مدرسین ما هست.

البته که این پاسخ به این معنا نیست که شما نباید سوال تون رو در فروم مطرح کنید.
طرح سوال از هر حوزه صنعتی در فروم نماتک آزاد هست و پاسخگویی میتونه از سمت یک کاربر دیگه با سابقه کاری یا یک مدرس عزیز مجموعه اتفاق بیفته.