عدم پاسخگویی و پشتیبانی

11 روز پیش یک سوال مطرح کردم و یک درخواست . اما پاسخی دریافت نکردم…

سلام جناب مهندس
با توجه به اینکه شما اکانت خودتون در فروم رو به اکانت مشتری های نماتک ارتقا ندادید مدرس سوال شما رو دریافت نکرده و پاسخی نداده اند
ممنون میشم طبق آموزش داده شده در کانال تلگرامی پشتیبانی آموزش ها در اولین فرصت اقدام بفرمایید به طلایی سازی اکانت

اگر در این کانال عضو نیستید لطفا از طریق این لینک عضو شده و در کانال عضو بمانید.
https://t.me/+SZuqxg9kdXKT0Z9p

ممنون از پاسخگویی شما.
من عضو کانال هستم ولی اکانتم طلایی نشده.
بسته آموزش cnc هم تهيه کردم.
پشتیبانی هم پیام دادم اما هنوز جواب ندادن.

سلام مجدد جناب شوشتری بزرگوار

بنده پیگیری کردم شما به همکار تیم فروش مون پیام زده بودید گویا که ایشون هم دسترسی به فروم ندارن و نیاز هست که از این به بعد به شماره ای که در کانال نوشته شده برای پیگیری امور فروم پیام بدید.
اکانت تون هم به سطح طلایی ارتقا پیدا کرد.

موید باشید