سوال و پرسش در فروم نماتک

سلام.
ممنونم . از مهندسین عزیزم و اساتید نماتک .یک دنیا ممنونم از آموزشهایتان.
واقیتش در فروم این تایید پاسخ به چه منظور یا چه هدفی هست به من مربوط نیست . تصمیم گیری با مدیریت است.اما به نظر من . مشکلی در برد یا تعمیر وسیله ای دارم . در فروم سوال میکنم . اگر صبح این سوال را پرسیدم باید تا عصر صبر کنم این تایید بشه . و بعد یک استاد یا همکار عزیزی میخواهد پاسخ بده باید یک روز هم صبر کنیم تا جواب پاسخ تایید بشه . اگر در یک پاسخ مشکل حل نشد. و سوالی دیگری پرسید باید چند روزی صبر کرد . به نظر من این خوب نیست . ایکاش در فروم هر کس سوالی و پاسخی میپرسید بدون نیاز تایید باشه .
در ضمن من کوچیک شما هستم .یک پشنهاد هست .
متشکرم

2 پسندیده

سلام جناب مهندس وقت بخیر

سپاس از محبتی که شما هم به مجموعه و آموزش ها و هم بابت اینکه با پیشنهاد خودتون سعی در ارتقای شرایط کار نماتک دارید.

بابت مسئله که فرمودید باید خدمتتون عرض کنم که تایید سوالات در فروم فقط در روزهای غیر کاری با این مسئله رو به رو هست که قاعدتا شامل جمعه ها و ایام تعطیل رسمی سال میشه و در تمام روزهای کاری هفته سوالات فروم حداقل در طول روز 2-3 نوبت بررسی و تایید می شوند و سعی در این هست که هیچ سوالی طولانی مدت باقی نمونه.

ما موضوعی که شما مطرح میفرمایید رو از بابت بهینه بودن دریافت سریع پاسخ و ادامه روند گفتگو با مدرس کاملا درک می کنیم؛ اما متاسفانه بنا به این دلیل که فروم یک محل عمومی هست و کاربران بسیاری داره که عده کثیری از اون ها خریداران آموزش های نماتک نیستند، مدیریت این فضا کمی پیچیده هست و به علت ارسال پیام هایی که از لحاظ ادبی صحیح نیستند و یا محتوای نامناسب برای فروم دارند ما ملزم هستیم روال تایید و بررسی پیام ها رو ادامه بدیم.
برای رفع مشکل اعلام شده بنده سعی میکنم با همکارانم بررسی کنیم و تا جای ممکن این زمان بررسی و تایید رو در طول روز کوتاه تر کنیم.

موفق باشید

1 پسندیده

جناب مهندس بنظر میاد یکی از پیام هایی که ارسال فرمودید به صورت کامل آپلود نشده و یا اینکه قبل از تایید شما حذفش فرمودید

ممنون میشم بررسی بفرمایید این مورد رو اگر مشکل از آپلود شدن پیام هست مجدد ارسالش کنید.

image

1 پسندیده

سلام
متشکرم از پاسختون.

1 پسندیده